Share it

mercredi 11 janvier 2012

DIY Braided Bead Bracelet - DIY Bracelet tressé perlé

Je vous propose aujourd'hui un petit DIY avec ce bracelet, j'ai suivi le tuto ici ! Pourquoi ce DIY ? Je l'ai trouvé joli d'abord mais surtout je trouve rarement des bracelets que j'aime, il y a souvent quelque chose qui ne me plait pas : un froufrou, la couleur, ... La on peut tout choisir et en plus je trouve qu'il fait chic !

LET'S GO

Image from HonestlyWTF.com







Enjoy

6 commentaires:

  1. Wow, absolutely amazing...love it


    www.etsy.com/shop/Rosabellebyvasu

    RépondreSupprimer
  2. Love this, definitely doing it!!
    Luv your blog :))

    XO,
    Lucija
    WLL

    RépondreSupprimer
  3. wow! Awesome idea, definitely trying this!! XX

    RépondreSupprimer
  4. This looks awesome!

    Catherine
    FEST (a new blog about food, style & travel)

    RépondreSupprimer
  5. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Bee Craft Inspirations, under the Page 1 post on Sep. 26, 2012. Thanks again.

    RépondreSupprimer